ابزار منو ثابت


  • وب انجمن مورفولوژی جغرافیایی
  • 
  • وب هم کلاسی
  • سخنان خیلی خیلی خیلی جالب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    دراین بازار نامردی به دنبال چه میگردی؟ نمی یابی نشان هرگز توازعشق وجوانمردی! بروبگذر از این بازار' ازاین مستی وطنازی ! اگرچون کوه هم باشی در این دنیا تو می بازی

     

    عشـق را عاشـق شناســـــد
    زنــــــدگــی را مــــــــــن
    من که دیدم عمری پائیـــــــــــن و بالایــــــــــش
    تــــــف بر صورتـــش
    لعنـــــــــــــــت به معنــــــــــــایش

    دَمــَــش گـــَــرمـ ...
    بـــاران را مــےگـــویـــــَــمــ
    بـــه شـــانـــہ امـ زد وگــُـفــــت : خــَـســتـــہ شُــــدے.. امــــروز را تــُــو اســـتـــراحــَـت کـــُـن...
    مـَــن بـــه جــــایـــَـت مـــے بـــارَمـ.....

     

    ﺑﻌﻀﻲ ﺣﺮﻓﺎ ﺭﻭ ﻧﻤﻲ ﺷﻪ ﮔﻔﺖ،ﺑﺎﻳﺪ ﺧﻮﺭﺩ !!
    ﻭﻟﻲ ﺑﻌﻀﻲ ﺣﺮﻓﺎﺭﻭ،ﻧﻪ ﻣﻴﺸﻪ ﮔﻔﺖ،ﻧﻪ ﻣﻲ ﺷﻪ ﺧﻮﺭﺩ ! ﻣﻲ
    ﻣﻮﻧﻪ ﺳﺮﺩﻝ!
    ﻣﻴﺸﻪ ﺩﻟﺘﻨﮕﻲ ! ﻣﻴﺸﻪ ﺑﻐﺾ ! ...
    ﻣﻴﺸﻪ ﺳﻜﻮﺕ! ﻣﻴﺸﻪ ﻫﻤﻮﻥ ﻭﻗﺘﺎﻳﻲ ﻛﻪ ﺧﻮﺩﺗﻢ ﻧﻤﻲ ﺩﻭﻧﻲ ﭼﻪ
    ﻣﺮﮔﺘﻪ !........

     

    شبیه برگ پاییزی ، پس از تو قسمت بادم
    خداحافظ ، ولی هرگز نخواهی رفت از یادم
    خداحافظ ، و این یعنی در اندوه تو می میرم
    در این تنهایی مطلق ، که می بندد به زنجیرم
    و بی تو لحظه ای حتی دلم طاقت نمی آرد
    و برف نا امیدی بر سرم یکریز می بارد
    چگونه بگذرم از عشق ، از دلبستگی هایم ؟
    چگونه می روی با اینکه می دانی چه تنهایم ؟
    خداحافظ ، تو ای همپای شب های غزل خوانی
    خداحافظ ، به پایان آمد این دیدار پنهانی
    خداحافظ ، بدون تو گمان کردی که می مانم
    خداحافظ ، بدون من یقین دارم که می مانی !!!

    میگویند دلتنگ نباشم!
    خدای من ...
    انگار به آب میگویند خیس نباش!

     

    همین الان پاشین برین ماماناتون رو یه دقیقه نگاه کنین ... یادتون نره یه سریا هستن حاضرن همه چیزشون رو بدن اون یه دقیقه رو داشته باشن با آرزوی سلامتی برای همه مادرا و آرامش برای همه مادرای از دنیا رفته . . .
    بزن لایکوووووووو!!!!!!

     

    خنده هات پیشکش همون که تو رو از من گرفت !
    فقط خواهشا وقتی حالتو گرفت ، برنگرد زار بزن . . . !

     

    دیروز برای تو سوختم ...
    امروز رها میشود خاکسترم در باد ...
    فردا ...
    .
    .
    .
    .
    واقعا دوستم داری ؟ ...

     

    به مدت تمام دلتنگی هایم به من بدهکاری...
    وعده ما باشد روزی که دلتنگم شوی...

     

    چــه زیبــاست وقتـی میفهمـی
    کسـی زیــر ایـن گنــبد کبــود
    انتظــارت را میـکشـــــد
    چــه شیــــــرین اســـــت
    طعــم پیامکی کــه میگـــوید :
    " کجایـی" .....

     

     

    یه وقتایی اونقدر هیشکی حالی ازت نمیپرسه که آدم شک میکنه نکنه مرده و خودش خبر نداره!!!

     

     

    زنــدگــی درد اســت ،
    افــتــخــار مــیــکــنــی بــگــویــی دردمــنــدم ...

     

     

    اینکه یواشکی دلتنگش باشی خیلی بهتر از اینه که بهش بگی و هیچ جوابی نگیری …

     

    چگونه فراموشت کنم وقتی تمام شب رنگ چشم های توست ؟

     

    دلم می خواست بهانه‌ای باشی برای فراموش كردن همه چیز...
    اما حالا دلم می‌خواهد بهانه‌ای باشد برای فراموش كردن" تو" !...

     

     

    چقدر باید بگذرد؟
    تا من
    در مرور خاطراتم...
    وقتی از کنار تو رد میشوم...
    تنم نلرزد...
    بغضم نگیرد...

     

     

     


    نظرات شما عزیزان:

    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:







    تاريخ : شنبه 4 آذر 1395 | 19:41 | نویسنده : هادی عزیزی |
    ابزار وب رایگان-جک و لطیفه